“تنها چیزی که در این دنیا تغییر نمیکند تغییر است” و یا جمله‌ای با همین مضمون. گشتم اصلش و گوینده اون رو پیدا نکردم . خب منم از تغییرات مستثنی نیستم. الان هم مشغولِ عوض کردن هرچی تا الان نوشتم هستم. یه بازخورد خیلی خوب گرفتم. وقتی خودم نوشته هام رو میخوندم میفهمیدم یه مشکلی داره ولی نمیفهمیدم چیه. در راستای “دوست آنست که گیرد دست دوست” امیر بهم یه بازخورد داد و منم چون باهاش حال کردم و در واقع چون  دردم بود اجراش کردم. بازم در حد توانم. توی ورودنامه نوشته بودم اومدم یاد بگیرم. خوشحالم داره محقق میشه. از این به بعد پست های وبلاگ هیچ وقت ثابت نمیمونن و هی عوض میشن. برای اینکه شما بفهمید و خودمم حساب دستم باشه، یه تدبیری اندیشیدم. اول هر پست یه عدد میبینید. 0.1 یعنی اولین انتشار. اگر قرار بشه تغییری تو مطالب ایجاد بشه به تعداد دفعات 0.1 بهش اضافه میشه و همینجوری میره بالا. خیلی دوست داشتم میتونستم پست های وبلاگ رو بصورت ویکی در اختیار شما قرار بدم که دیگه این داستان هارو نداشته باشه، ولی بنابر دلایل زیادی الان این امکان رو ندارم.

پ.ن : امیر در بازخوردی دیگر فرمود که بذار هر چی نوشتی ثابت بمونه و روش وقت نذار، اینوطری بهتر تغییرات رو حس میکنی. سعی میکنم دست نزنم اما چون آدم کمال گراست نمیتونه جلو خودشو بگیره!